Czytasz = Komentujesz

Czytasz = Komentujesz

Komentarze są bardzo ważne. To właśnie one najbardziej motywują do pisania, więc pozostawcie coś po sobie. Nawet "super" jest w porządku. Przynajmniej wiem wtedy, że ktoś to czyta i go to obchodzi.

niedziela, 21 grudnia 2014

Drugi blog

Jak sama nazwa wskazuje, mam drugiego bloga. W prawdzie założyłam go wcześniej niż Szalone Życie, ale jakoś wcześniej nie miałam okazji wrzucić posta informacyjnego. Bardziej też skupiłam się na Szalonym Życiu, więc uprzedzam od razu, że tam posty pojawiają się dużo rzadziej niż tu. Jednak zapraszam ciekawych.
Link- Właściwa Rzeczywistość

Oprócz naszego świata istnieje jeszcze inny... Obydwa światy mogą być zupełnie od siebie niezależne, ale co się stanie, gdy się spotkają? Przyjaźń, miłość i nienawiść. Czy to wszystko można czuć do jednej osoby? Dlaczego wszystko musiało się tak potoczyć? I czy magia istnieje naprawdę? Tego możecie dowiedzieć się tylko w jeden sposób. Czytając ten blog.

1 komentarz:

  1. hej całkiem fajne opowiadanie, może nie w moich klimatach, ale ładne rysunki
    Przy okazji chciałam cię zaprosić na mojego bloga, to na razie tylko prolog i 1 rozdział, ale chciałabym poznać twoją opinię odnośnie jego, bo uważam, że bardzo fajnie piszesz. Będzie mi miło jeśli przeczytasz i skomentujesz.
    http://demony-13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń