Czytasz = Komentujesz

Czytasz = Komentujesz

Komentarze są bardzo ważne. To właśnie one najbardziej motywują do pisania, więc pozostawcie coś po sobie. Nawet "super" jest w porządku. Przynajmniej wiem wtedy, że ktoś to czyta i go to obchodzi.

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Liebster Blog Award!

Zostałam nominowana do LBA! Bardzo dziękuję za to Juliet 1306 i od razu polecam jej bloga, bo jest świetny: http://wtajemniczenipoczatekkonca.blogspot.com
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”
Pytania i odpowiedzi:
1.    Co Cię inspiruje do pisania i skąd czerpiesz pomysły?
Na przykład czytanie książek. Często zdarza mi się, że coś czytam i nagle dostaje olśnienia: „Hej! To jest nawet fajny pomysł! Wystarczy zmienić to ,to i to…”. Ale nie chodzi mi oczywiście o kopiowanie. Nie. Opowiadanie jest wymyślone w całości przeze mnie. Inną rzeczą, dzięki której wpadam na różne pomysły jest słuchanie muzyki. Mam taką tendencję, że sprawdzam tłumaczenie praktycznie każdej poznanej piosenki. I czasami po prostu przy czymś takim „mózg mi się otwiera”.
2.    Jak długo trwa twoja przygoda z pisaniem?
Właściwie dość krótko. Od dziecka w mojej głowie co jakiś czas pojawiały się jakieś porąbane historie, ale pisać zaczęłam dopiero mniej więcej 2 lata temu. Jakoś w połowie 5 klasy podstawówki (zaznaczam, iż jestem w wieku bohaterki opowiadania). Najpierw pisałam w zeszycie i dawałam do czytania koleżankom, a teraz przeniosłam się do Internetu.
3.    Ulubiona książka (może być kilka)
Na pierwszym miejscu wszystkie części Harrego Pottera, potem cała seria Darów Anioła i na koniec Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy oraz Olimpijscy Herosi. (Niech żyje fantastyka! ;-p)
4.    Ulubiony gatunek muzyki
Właściwie nie mam określonego. Moja zasada: Nie ważne co, byleby się podobało.
5.    Co sądzisz o „50 twarzy Grey’a”?
Osobiście oglądałam tylko kawałek filmu, ale po tym, co słyszałam myślę, że jest to trochę dziwna historia. Baaaardzo zboczona. Ale jednocześnie ciekawa mogłaby być część z przemianą Christiana. To moja opinia.
6.    Ulubiony film
Na dzień dzisiejszy „Love, Rosie”, ale ciągle pojawiają się nowe filmy, a mój gust cały czas się zmienia, więc myślę, że to miejsce niedługo zajmie jakaś inna pozycja.
7.    Czy lubisz pisać lub czytać wiersze?
Coś tam się kiedyś napisało, ale żebym to lubiła… Raczej nie. A co do czytania, to zależy jakie. Czasami sprawia mi przyjemność takie rozmyślanie nad tym, co ktoś chciałby mi w ten sposób przekazać, ale często nie mogę tego za bardzo zrozumieć… : /
8.    Jakie cechy charakteru lubisz, a jakie Cię denerwują w innych?
Doceniam ludzi szczerych (ale bez przesady) i pozytywnie nastawionych do świata. Przy takim podejściu można się świetnie bawić. Za to denerwują mnie osoby, które nie tyle są szczere, ale zupełnie nie zastanawiają się nad tym co mówią oraz nie mają ani trochę dystansu do siebie.
9.    Co śmiesznego/ głupiego Ci się ostatnio przytrafiło?
Akurat ostatnio nic takiego się nie zdarzyło. Albo przynajmniej ja sobie nie przypominam.
10.  Masz jakieś ciekawe teorie, w które wierzyłaś w dzieciństwie?
Mam dość bujną wyobraźnię, ale akurat czegoś takiego nie kojarzę. Często wyobrażałam sobie różne dziwne rzeczy, ale żeby w to wierzyć… Nie, raczej nie.
11.  Jak w skali 1-10 oceniasz mojego bloga? (tylko szczerze)
Soczyste 8. Jest naprawdę fajny. Zresztą, gdyby mi się nie podobał, to bym go nie czytała. ;-)
Moje nominacje:

Moje pytania:
1.    Masz jakąś pasję/ hobby poza pisaniem?
2.    Masz rodzeństwo?
3.    Kim chciałabyś/ chciałbyś zostać w przyszłości?
4.    Ulubiony wykonawca
5.    Ulubiony gatunek książek
6.    Masz jakieś przezwisko?
7.    Czy twoi znajomi wiedzą o blogu?
8.    Gdybyś miał/ miała zostać bohaterką/ bohaterem jednej ze swoich ulubionych książek i żyć zgodnie z fabułą, kto by to był?
9.    Czy chciałbyś/ chciałabyś wydać swoje opowiadanie jako książkę?
10.  Wolisz najpierw pisać rozdziały na kartce, albo w zeszycie i dopiero potem przepisywać czy od razu na komputerze?

11.  Jaka jest twoja opinia, co do mojego bloga?

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominacje. Oczywiście odpowiem, jak tylko znajdę czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! :)
    Dziękuję za tak wysoką ocenę mojego bloga :)
    Też mam tak, że coś czytam i nagle mnie olśni :D A piosenek też zawsze sprawdzam tłumaczenie :P
    "Love Rosie" jeszcze nie oglądałam, ale mam na liście do obejrzenia jak najszybciej :D
    Pozdrawiam :**
    Juliet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :-* Naprawdę polecam ci "Love, Rosie". Tak dużo emocji na raz... Normalnie myślałam, że wybuchnę :-P

      Usuń
  3. Hej!
    Przepraszam, że piszę tutaj, ale nie masz spamu.
    To ja Juliet z Wtajemniczonych z tym, że zaczynam pisać bloga od nowa, mam nadzieję, że dalej mogę liczyć na Twoje komentarze :) Chcę na razie tylko powiedzieć, że piszę pod innym adresem
    Zapraszam: http://nadchodzi-twoj-czas.blogspot.com/
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń